entrega AXV-06

Guerra Económica

É unha parte da guerra de cuarta xeración que inclúe dende un bloqueo económico directo a acción menos evidentes coma o desabastecemento programado aplicados en complicidade coas oligarquías locais como nos casos do Chile de Allende e da Venezuela chavista ou no caso do segundo país a hiperinflacción inducida (utilizando para ela ferramentas non convencionais coma o contrabando de moeda ou páxinas web baseadas en Miami).

Xosé Velo Mosquera

Xosé Velo Mosquera (1916-1972), naceu en Celanova. Foi un prolífico pensador, poeta e literato, galeguista, republicano, internacionalista e loitador incansable pola

Manuel Giraldez

Nado en Vigo en 1932 tivo que emigrar a Venezuela aos 25 anos de idade por razóns económicas en pleno Franquismo.

Mantuanos

Aristocracia local Venezolana formada por brancos de orixe español nos tempos da colonia e cuxos descendentes forman hoxe en día unha