entrega AXV-06

Lorenzo Mendoza

Empresario cunha das tres maiores fortunas de Venezuela que herdou unha empresa de distribución, transformación e empaquetado de alimentos chamada Industrias Polar, que tivo durante moitos anos un quasi monopolio dalgúns dos rubros alimenticios mais importantes para os Venezolanos coma a fariña de millo, marca PAN. Tense declarado abertamente opositor en múltiples ocasións, ten sido acusado polo goberno de acaparar alimentos e escondelos á poboación e ten parentesco directo de sangue con dous dos principaís líderes da oposición radical venezolana, Leopoldo López é Maria Corina Machado.

Para entender Venezuela, ver todo o dicionario.

Máis no dicionario

Bloqueo

En Venezuela o Bloqueo economico e financieiro imposto polos Estados Unidos de América impide a exportación de petroleo e a importación

Juan Guaidó