Guaidó 4

Juan Guaidó

Diputado da Asamblea Nacional venezolana elexido polo estado Vargas con 97.492 votos nun pais cunha poboación de algo mais de vinte oito millóns de persoas e autoproclamado nunha praza pública o 23 de xaneiro de 2019 “Presidente Encargado de Venezuela”.

Case que instantaneamente recoñecido coma presidente léxitimo do país por Estados Unidos e os seus países aliados pero nunca pola ONU nen pola maioría dos países do mundo.

Co apoio estadounidense tentou derrocar ao goberno elexido nas eleccións presidenciais de 2018, sen éxito.

Leopoldo López

Leopoldo Eduardo López Mendoza, naceu en 1971 en Caracas. É un  político ultradereitista venezolano, membro da familia Mendoza, unha das mais

Farruco Sesto

Francisco de Asís Sesto Novas (Vigo, Galicia, 11 de outubro de 1943), coñecido como Farruco, é un arquitecto, escritor, político, ex